Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Tu piszemy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Jakiś czas temu dostałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za zbędną. Chcą aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która szuka implantów winna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak promować stronę, aby dla różnych haseł pojawiały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Przeglądałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w Warszawie. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów wyświetlają się podstrony danego stomatologa. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków wyświetlają się różne strony internetowe. Drugie zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i frazy dobry dentysta w wynikach szukania pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie lepiej reklamować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne elaboraty są konieczne do właściwej reklamy strony? Także cena reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę domenę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:
marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest w 100% logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można osiągnąć pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie wiem jak wspomniana firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama zapewne będzie na kilka fraz tj: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie hasła na stronie głównej. Moja rada - poszukaj innej firmy do promocji strony.

podobne tematy:

Wróć do „Ring wolny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości